FEOA Forums banner

Is it nice?

  • yea....if it was a ford....and a escort

    Votes: 0 0.0%
  • dude.....im dissapointed

    Votes: 0 0.0%
  • thats hot does it have a hemi?

    Votes: 0 0.0%
  • Nice man good luck with it....I like it

    Votes: 0 0.0%
1 - 20 of 29 Posts

·
Registered
Joined
·
1,884 Posts
Discussion Starter · #1 ·
dont hate me guys....but here it is


well there it is....it needs some work....Its got the wrong year hood on it so theres a little gap in between the hood and bumper and it needs new headlights(not even worth polishing and sanding) other than that....should be done up the way i like it by May(the custom compact jam)....whose going?
 

·
Registered
Joined
·
1,884 Posts
Discussion Starter · #3 ·
a 95 camaro....with something horribly wrong with it...couldnt figure out what....also had bad damage someone backed into it and 200 bucks got me this bad boy......and they sitll dont know whats wrong with the camaro :lol:
 

·
Registered
Joined
·
2,596 Posts
actually, you have the right year hood and everything. i had a conversation with my buddy who owns an avenger also; he has a huge gap too and said that it's that wide because there really isn't anywhere else air can get into the manifold. something to that nature anyway.
after that i tried convincing him he ought to sell his avenger and buy an escort. he laughed, and i pushed him into a bush.

good times..
 

·
Registered
Joined
·
1,884 Posts
Discussion Starter · #5 ·
oh really i just assumed that because i put a 95 hood on a 98.....but yeah i still have the scort....and a 98 hyundai accent which I learned to drive stick on :lol: good times
 

·
Registered
Joined
·
2,596 Posts
oh yeah, i forgot to mention:

i like the avenger though. especially the color, there are way too many red ones in my neighborhood.
 

·
Registered
Joined
·
1,078 Posts
Nice man.. don't wreck your new car and have to go back to Escorts (like i did :) )

I'm guessing it's the 2.5 since it's got the "sportier" wheels on it?
Auto? 5speed? Give us some info man. :)
 

·
Registered
Joined
·
1,884 Posts
Discussion Starter · #9 ·
o oops didnt see your post....its got a 2.0...dsm(same engine in the 2 gen eclipses) auto....Might do the 5 speed swap...just maybe...or even if money allows a 3.0 swap from a new galant 8O
 

·
Registered
Joined
·
1,884 Posts
Discussion Starter · #11 ·
not sure about the 3.5 but theres a few with 3.0's.......i have seen speeds in this car that my escorts speedometer doesnt even go up to :lol: but yeah....I like it and im back here for awhile...and pa dukes is yellin at me to get to bed....so I'll be back talking tomm...whoring it up like old times :lol: later guys...nice to hear from ya :wink:
 

·
Registered
Joined
·
1,884 Posts
Discussion Starter · #13 ·
ah shit i waited for a reply and of course it had to be from slap...what do you think should I throw a feoa sticker on the venge? :lol:
 

·
Premium Member
Joined
·
3,291 Posts
haha nah man .... you should put a sticker on ur car from the site that you frequent now cause of your new car!! but if you wanted to maybe sport a feoa sticker i guess you could put it like ... hrm ... in 1pt font and on the side window. lol.
 

·
Registered
Joined
·
2,596 Posts
nonsense, get a full FEOA.net vinyl on the side of the 'venger!! it would be awesome!!!!

it would be like the time i saw some guy's ranger with a sticker on the back that had that guy who looks like Calvin (from Calvin & Hobbes) pissing on the Ford emblem.
 

·
Registered
Joined
·
2,596 Posts
James92Scort said:
...too bad they're not as quick as my b16a2 2000 Si. :p :p
:D :D
hahahaaha, i know a lot of avenger owners who would like to fatally wound you for saying such a thing. funerals aren't cheap, trust me.. :cry:
 

·
Registered
Joined
·
319 Posts
Nice avenger man... my bf has a 97 avenger(white) haha its auto... sitting at my friends house with a dead battery... he wrecked it.. only needs 2 new rims(hes got 17's i think) passenger fender, and a new front bumper cuz he lowered it too low and he fucked the front up bad..LoL...i love how avengers look tho..they are WAY sexy...... muahz

Laci

ps unfortunately hes thinking of getting rid of it.. for no good reason!
 

·
Registered
Joined
·
8,915 Posts
DeathSlinger00 said:
James92Scort said:
...too bad they're not as quick as my b16a2 2000 Si. :p :p
:D :D
hahahaaha, i know a lot of avenger owners who would like to fatally wound you for saying such a thing. funerals aren't cheap, trust me.. :cry:
LOL well, it is true...but I'm not one to brag about something, because a good 80-90% of cars out there will tear my baby a new a.. hole. :p
 
1 - 20 of 29 Posts
Top