FEOA Forums banner

1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
Joined
·
78 Posts
Discussion Starter · #1 ·
i apologize if this is in the wrong section, just move it, i wanna show off my ride and didn´t know where. thaks


[inside when stock, looks different now]

bRiAn
87EXP
94lx
88EXP
94 Suzuki VS800


[ This message was edited by: WhiteligthingEXP on 30-04-2003 18:25 ] :)

[ This message was edited by: WhiteligthingEXP on 30-04-2003 18:26 ]
 

·
Registered
Joined
·
2,709 Posts
looks tight man. About as tight as a shoebox car can get :)]

I dig the wheels. Enhance the look without ricing it out. nice job.
got any mods under the hood?
 

·
Registered
Joined
·
78 Posts
Discussion Starter · #3 ·
hmm, check out my site. it tells the plan to do witht he car. i want to restore to stock for the most part, i couldnt say no to the rims. the HO might be headed in, depends. rightnow its just for looks. u ain´t gonna get a 1.9 CFI to be high performance. its not even worth trying to mod the CFI, i can´t get power from it. i don´t need the speed from that. this is why i have my motorcycle. but yeah thanks for the comments

CFI=no power, no potenial nothing. ugh it sucks. but there are speed limits ne ways.
 
1 - 5 of 5 Posts
Top