FEOA Forums banner
1 - 13 of 13 Posts

·
Registered
Joined
·
25 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Is it just my area of the world today or has every idiot who ever drove a car out on the raods today!!! :x

Ok now I feel better.

I've just had two near misses this morning and one of them was because this woman on a cell phone decided to run a red light and pull right in front of me. AHHHHH!! Now I have pepsi all over my nice painted center console. :x

I also saw about five more people pull similair stunts at stop signs and other lights.

Did someone forget to send the memo to me that don't have to follow the traffic laws if we don't want to today? :evil:

Sorry, I had to vent plus I'm a little shaken up.
But, hey atleast they were near misses and I still have my car and my life.
 

·
Registered
Joined
·
802 Posts
whoa! its saturday already where you are!! i almost smoked some granny yesterday, i was just about to lane change, and i shoulder checked.. looked back just in time to see the granny slam on her brakes *for no apparent reason*.. thanx to the quick handling of the EGT i missed by inches.. got my heart beating tho :D
 

·
Registered
Joined
·
710 Posts
DragonWagon said:
I've just had two near misses this morning and one of them was because this woman on a cell phone decided to run a red light and pull right in front of me. AHHHHH!! Now I have pepsi all over my nice painted center console. :x
In a perfect world you could get her to pay for your car cleaning bill.

Unfortunately in reality, you would be cited for road rage if you tried to get her to cover your cleaning costs.

It's a messed up world we live in.
 

·
Registered
Joined
·
3 Posts
I understand road rage. they should outlaw cell phones.maybe they could drive better with the phone up their A**. but the old blue hairs are the ones that get to me the fastest.you the ones that can't see over the wheel.
 

·
Registered
Joined
·
1,021 Posts
It's now illegal to use a mobile phone while driving in the UK (hands free kits only). Errr ... drinking Pepsi while driving?? That's also an offense here (driving without due care and attention). :?
 

·
Registered
Joined
·
25 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Hey I wasn't drinking drinking and driving. pepsi or other wise it was just in the cup holder. :D

Besides I usually don't drink unless I'm at a stoplight or I keep my eyes on the road and hope I don't knock pepsi all over my car while reaching for it. :oops: I'm not the best driver I still make mistakes, I'm only 20, but I try my best to pay attention to the road.

Oh, and road rage bad=ticket if cop is in the area. (dang semis)
 

·
Registered
Joined
·
822 Posts
ok..... my car is a stick.... a few times, i've been driving on the phone, while drinking a slurpee, while shifting..... LOL man, is that a challenge. BUT, it's not that hard to pay attention to what your doing. but the person on the other end of the line doesn't get a very exciting conversation. lol anyways, seriously, i mean, it's not hard to concentrate on multiple things at once. but unfortunately, there are 300 million people in america that can't. that poses a problem, when you get people that barely passed their driving tests, that are driving while on the phone. i mean, there are people that are just so retarded, they don't even need to be talking on the phone to be driving horribly, and cutting everybody off. i've been riding with my dad before, where this old lady pulls out RIGHT in front of him, and goes 15 miles an hour in a one lane, 30 mph zone. when she turned down a sidestreet, my dad layed on the horn and she gave HIM the finger. TALK ABOUT A CRAZY LADY!!!!! I MEAN, OLD OR NOT, SHE SHOULD HAVE HER LICENSE BURNED AT THE STAKE FOR PRACTICING WITCH-CRAFT OR SOMETHING. CUZ THAT'S MAGIC THAT SHE GOT A LICENSE 70 YEARS AGO. i swear..... old people are the worst. cuz they are deceiving in which lanes they want to choose, and then they go slow. when i get to the point where i need to drive slow in order to be able to steer the car, i will cut up my own license. no joke.
 

·
Registered
Joined
·
8,915 Posts
I MEAN, OLD OR NOT, SHE SHOULD HAVE HER LICENSE BURNED AT THE STAKE FOR PRACTICING WITCH-CRAFT OR SOMETHING.
That is the best line right there... tie up the license and burn it at the stake. LMAO

Think old people are bad? they're being careful (somewhat) conscience drivers who just want to get from point A to point B without being harassed. They don't need to zip and fly through town because this is their time to take it easy and relax.

Anyway, you want bad drivers? take teenagers. when I was young and dumb, I was doing 35-40 over regularly. Until I got caught doing 27 over. Speed limits are set for a reason. You don't have to drive right at 45 mph, you are allowed to drive 40, 35, whatever...just know that people are arrogant and will get pissed off at you for costing them 3 whole more seconds of driving time for having to slam on their brakes and change lanes.

Bah...you want stupidity...go look at this crap...THIS kid wasted a perfectly good 02 Civic Si and had a chunk of his arm taken out by what he hit...both him and his passenger survived, and are very lucky to.

http://jeepin.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=5;t=006098

Now look at that and tell me if an old lady driving 15 mph has ever caused an accident as horrific as that.
 

·
Registered
Joined
·
822 Posts
i took a look at that...... now THAT's a retard. but still...... following an old lady for a half mile at 15 mph in a 30 zone adds another like, 5 minutes to the trip that should only take 2 lol and by the way, you're TALKING to a teenager...... but i don't drive quite that fast anymore. i've had my license for a couple years now. when i first got it, i wouldn't even think twice about doing 70 down a sidestreet. it was fun. but then i got stopped doing 53 in a 35 zone. never got a ticket, but still. that's 18 over. since then, i drive slower, but sometimes i get a heavy feeling in my foot. what kind of mileage do people in here get? cuz i keep getting like, 14 mpg on my 94 scort gt. and it's makin me mad. i think this guy across the street from me is syphoning out my gas... he's poor, has a car, and he's always asking for gas money. not sure, but that could be my bad mileage problem.... i'm looking into getting a locking gas cap. couple days ago, i had like 60 miles on my trip odometer, and my gas gauge was halfway in between 3/4 and full. the next day, i get in, and it's between 1/2 and 3/4. i'm like WTF HAPPENED TO MY GAS??!?!?! that's like 3-4 gallons of gas that's gone
now i have like 71 miles on my trip odometer, and it's still half way between 1/2 and 3/4. there's no way i'm getting 14 mpg..... dis chit's gotta stop. but anyways, yeah..... at school, there are the most retarded drivers i've ever seen. that's why i wait until they all leave to go home. fricken retarded people that think they're awesome, "oooh, i got a car and my license..... i'm awesome!!!" and then they total their car 3 blocks from school. that happened in front of my house (which is 3 blocks from school lol) and the kid totalled his car. fricken retard. i hate teenage drivers. i'm with you. they're the worst. sometimes i'm kinda dumb, i'll admit to it. all of us are at one time or another. but these people are bad. i've never seen so many stupid people in my life.
 

·
Registered
Joined
·
8,915 Posts
thescortgt:

take off your air silencer and restrictor, dump some injector cleaner in the next tank and change your spark plugs and wires. A mild tune up gave me upwards of 5-7 mpg better average.

I used to get 17 mpg city constantly, I did all that and I was gettin upwards of 21-24 mpg city when I sold the car. :wink:
 

·
Registered
Joined
·
822 Posts
1) Car already has a brand new set of spark plugs (not sure if the wires are new or not, most likely not, the guy that sold me the car said he changed the spark plugs like, a thousand miles ago or something..... i think i want to put some splitfires in it though lol haha triple platinums)
2) i put the chevron fuel system cleaner in about 2 tank fulls ago
 
1 - 13 of 13 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top